انواع کله قندی ترافیکی
نوشته شده توسط : malihe

کله قندی ترافیکی و آشنایی با انواع آن

کله قندی ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری و لاستیکی است که قابلیت ضربهپذیری تا 20000 مرتبه را دارد. این تجهیزات ترافیکی در برابر ضربه، گرما و سرمای شدید مقاوم بوده و بدلیل مواد آنتییووی بکار رفته در ساخت آنها دچار رنگ پریدگی نمیشود و در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید، اشعه ماورابنفش را به راحتی تحمل میکند. مخروط ایمنی وزن سبکی داشته و حمل و جابجایی آن به سهولت انجام میگیرد. قیمت مخروط ایمنی با توجه به اندازه های تولید شده متفاوت است.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی که براساس استانداردهای کیفی جهانی و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده دارای دو نوع شبرنگ دار و بدون شبرنگ است. این نوع مخروط ترافیکی بسیار مقاوم و انعطافپذیر بوده و بعنوان مانع در مواردی نظیر محل کار کارگران، مقابل مغازه ها،هدایت ترافیک و …استفاده میشود. این مانع ترافیکی را می­توان بصورت موقت هم بر سطح معابر و جاده ­هاقرارداد.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری ساخته شده از مواد پلیمری پی وی سی و لاستیک، مقاوم و قابل انعطاف است که در حین برخورد وسایل نقلیه آسیبی به خودرو و سرنشینان آن وارد نمیکند. این محصول قابلیت ضربه پذیری تا 20000 مرتبه را دارد و بدلیل وجود مکملهای آنتی یووی و آنتی اکسیدانت در برابر سرما و گرمای شدید و نور خورشید بسیار مقاوم است. از ویژگیهای دیگر این نوع مخروط ترافیکی میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

کله قندی ترافیکی ژله ­ای

کله قندی ترافیکی ژلهای با خاصیت ژلهای که دارد در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و پس از برخورد وسایل نقلیه سریع به حالت اولیه خود باز می­گردد. این محصول برای بستن مسیرهای کوچک و تحت تعمیر و جلوی ساختمان هامورداستفادهقرارمیگیرد. کله قندی ترافیکی ژله ای بیشتر برای مواردی که نیاز به استفاده موقت از کله قندی هست، مورد استفاده قرار میگیرد و دارای دو نوع شبرنگداروبدونشبرنگاست.

کله قندی ترافیکی تاشو

نمونه­ای از مخروطهای ترافیکی از قابلیت ویژه­ای برخوردار هستند و بصورت تاشو طراحی شده­اندکه در اینصورت حمل و نگهداری آن­هافضای زیادی اشغال نمیکند. این نوع راه بند کله قندی از بدنه­پارچه­ای مقاوم همراه با پلاستیک تولید شده که وجود همین پارچه است که امکان جمع کردن آن را فراهم نمودهاست. درقسمت کف این محصول از یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ جهت افزایش نور اطراف مخروط و در نتیجه افزایش قابلیت دید در شب استفاده شده ­است. مخروطترافیکی با این ویژگی را میتوان در صندوق عقب خودرو به همراه داشت

چگونه کله قندی ترافیکی را نصب کنیم؟

لازم بذکر است نصب کله قندی ترافیکی و انواع مخروط ترافیکی به آسانی انجام میگیرد و نیاز به نصاب و هزینه ندارد و در خیلی مواقع بدلیل ساختار مخروطی بودن حتی نیازی به نصب نیست و به صورت موقت میتوان بر روی زمین قرار داد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کلیه قندی محصولات خود را بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: